Ρουμπέση 57, Νέος Κόσμος 11744

Τηλ. 211 417 2614

συχνές ερωτήσεις

Πώς μπορώ να τροποποιήσω την παραγγελία μου ή τη διεύθυνση αποστολής του δέματος σε τρέχουσα παραγγελία;

Για οποιαδήποτε αλλαγή στην παραγγελία σας επικοινωνήστε το συντομότερο δυνατό με το 211 4172614 και συνδεθείτε με το ηλεκτρονικό κατάστημα για να ενημερώσετε σχετικά με τις τροποποιήσεις που θέλετε. Δεν μπορεί να γίνει online τροποποίηση από το λογαριασμό σας.

Πώς μπορώ να ακυρώσω την παραγγελία μου;

Για ακύρωση παραγγελίας καλέστε το συντομότερο δυνατό στο 211 4172614  και συνδεθείτε με το ηλεκτρονικό κατάστημα αναφέροντας το όνομά σας και τον αριθμό της παραγγελίας σας. Δεν μπορεί να γίνει online ακύρωση από το λογαριασμό σας.

Θα ήθελα να επιστρέψω μέρος ή ολόκληρη την παραγγελία μου

Παρακαλούμε ακολουθήστε τον παρακάτω σύνδεσμο για να ενημερωθείτε πλήρως για την πολιτική επιστροφών της εταιρείας μας.

Πώς βλέπω το ιστορικό των παραγγελιών μου;

Αφού συνδεθείτε με το όνομα χρήστη και τον κωδικό σας, πηγαίνετε στην επιλογή ‘Το προφίλ μου’ στο πάνω δεξιό μέρος της σελίδας και στη συνέχεια στην επιλογή “Οι παραγγελίες μου”. Σε αυτή τη σελίδα μπορείτε να δείτε ολοκληρωμένες παραγγελίες, τρέχουσες παραγγελίες που αναμένεται να σας παραδοθούν ή παραγγελίες που έχουν ακυρωθεί. Μπορείτε ακόμα και να ολοκληρώσετε κάποια παραγγελία την οποία είχατε αφήσει σε εκκρεμότητα.

Πώς μπορώ να τροποποιήσω τα στοιχεία μου;

Αφού συνδεθείτε με το όνομα χρήστη και τον κωδικό σας, πηγαίνετε στην επιλογή ‘Το προφίλ μου’ στο πάνω δεξιό μέρος της σελίδας και στη συνέχεια στην επιλογή ‘Επιπλέον πληροφορίες’. Σε αυτή τη σελίδα μπορείτε να αλλάξετε τα στοιχεία σας ή να προσθέσετε διαφορετική διεύθυνση αποστολής.

Πώς μπορώ να ελέγχω το χρόνο παράδοσης;

Μπορείτε να παρακολουθείτε την παραγγελίας σας μέσω της αναζήτησης της αποστολής που σας προσφέρουν οι εταιρίες courier με τις οποίες συνεργαζόμαστε. Παρακαλούμε επικοινωνήστε με το 211 4172614  και συνδεθείτε με το ηλεκτρονικό κατάστημα για να ενημερωθείτε σχετικά με τον αριθμό αποστολής του δέματός σας.

Τι πρέπει να κάνω κατά την παραλαβή της παραγγελίας μου;

Κατά την παραλαβή ενός δέματος, ελέγξτε την αρτιότητα και τη γενική κατάσταση των παραδιδόμενων προϊόντων καθώς και τις κολλητικές ταινίες ασφαλείας του δέματος παρουσία του μεταφορέα. Σε περίπτωση άρνησης παραλαβής της παραγγελίας, ειδοποιήστε μας άμεσα μέσω e-mail ή τηλεφωνικά για να μας πληροφορήσετε αναφορικά με τους λόγους άρνησης παραλαβής του δέματος.

Τι πρέπει να κάνω σε περίπτωση που κάποιο προϊόν της παραγγελίας μου είναι ελαττωματικό;

Όλα τα προϊόντα ελέγχονται πριν την αποστολή από το τμήμα ελέγχου. Παρ’ όλα αυτά, σε περίπτωση που διαπιστώσετε κάποιο ελάττωμα, ενημερώστε μας άμεσα με e-mail στο info@cherrylol.gr, αναφέροντας τα στοιχεία σας και επισυνάπτοντας φωτογραφίες του προϊόντος στην κατάσταση που το παραλάβατε. Θα υπάρξει τηλεφωνική ενημέρωση για τις ενέργειες που πρέπει να ακολουθήσετε.

Πώς βρίσκω το μέγεθος που μου ταιριάζει;

Τα προϊόντα που έχουν μεγέθη, έχουν αναλυτικά στοιχεία διαστάσεων στα χαρακτηριστικά. Οι διαστάσεις είναι σε εκατοστά.

Είναι διαθέσιμα όλα τα προϊόντα του καταλόγου του CherryLoL;

Διαθέσιμα είναι μόνο τα προϊόντα που εμφανίζονται στο online shop. Οι ποσότητες των προϊόντων ενημερώνονται καθημερινά, ωστόσο υπάρχει πιθανότητα κάποιο προϊόν που έχετε παραγγείλει να έχει εξαντληθεί λόγω μεγάλης ζήτησης. Σε αυτήν την περίπτωση, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας τηλεφωνικά ή με e-mail για να σας ενημερώσουμε για τις εναλλακτικές λύσεις που υπάρχουν.

Με ποιον τρόπο μπορεί να γίνει η πληρωμή μίας παραγγελίας;

Παρακαλούμε ακολουθήστε τον παρακάτω σύνδεσμο για να ενημερωθείτε πλήρως για τους τρόπους πληρωμής.

Σε πόσες μέρες θα λάβω την παραγγελία μου από τη στιγμή που θα την καταχωρήσω;

Η παραγγελία σας εκτελείται και αποστέλλεται την ημέρα της καταχώρησης ή την επόμενη εργάσιμη. Η παράδοση για αποστολές εντός Ελλάδος (εφόσον όλα τα προϊόντα είναι ετοιμοπαράδοτα) γίνεται εντός 5-7 εργάσιμων ημερών ανάλογα με την περιοχή σας. Οι παραπάνω χρόνοι είναι ενδεικτικοί, αφορούν εργάσιμες ημέρες (εξαιρούνται τα Σαββατοκύριακα και οι αργίες) και μπορούν να διαφοροποιηθούν ανάλογα με τις συνθήκες και τη διαθεσιμότητα των προϊόντων.

Είναι αξιόπιστοι οι τρόποι συναλλαγής μέσω πιστωτικής κάρτας;

Η διαδικασία της συναλλαγής γίνεται σε ασφαλές περιβάλλον, χρησιμοποιώντας πιστοποιητικό SSL . Η συνεργαζόμενη τράπεζα είναι η Πειραιώς και όλες οι πληροφορίες από τον υπολογιστή σας έως τον server της τράπεζας είναι κρυπτογραφημένες. Όλες οι τραπεζικές πληροφορίες είναι εμπιστευτικές.

επικοινωνήστε μαζί μας

Επικοινωνήστε μαζί μας χρησιμοποιώντας την παρακάτω φόρμα και θα σας απαντήσουμε το συντομότερο δυνατόν.




    [anr_nocaptcha g-recaptcha-response]